Joan Palou Redorta

Director de Servei

El Dr. Joan Palou és Director del Servei d'Urologia.

Amb més de 30 anys d'experiència i una àmplia formació en urologia oncològica, destaca entre la comunitat científica internacional en el tractament del càncer de bufeta i càncer de pròstata.

Pioner en l'ús de la cirurgia robòtica i laparoscòpia urològica al nostre país, el 2008, va ser el primer uròleg de l'Estat a realitzar una cistectomia radical robòtica i, l'any 2009, va dur a terme una reconstrucció de bufeta i uretra a partir de l'intestí prim, permetent al pacient mantenir la funció esfinteriana. Recentment, en l'any 2022, l'equip del Dr. Palou, va realitzar la primera cistectomia radical del món amb el nou robot quirúrgic d'última generació HUGO™.

Activitat docent i científica

Professor associat d'Urologia de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
Autor de més de 400 publicacions en revistes urològiques indexades i més de 25 capítols en llibres de medicina i urologia.
Membre del comitè de redacció de diverses revistes nacionals i internacionals.
Ha impartit més de 300 conferències en reunions nacionals i internacionals.
Professor convidat en hospitals universitaris de tot el món.
Ha realitzat nombroses cirurgies laparoscòpiques i robòtiques en directe en fòrums nacionals i internacionals.

Distincions

EAU Frans Debruyne Life Time Achievement Award (2022).
Director de la European School of Urology (ESU).
Membre de la Asociación Española de Urología (AEU).
Membre de la European Association of Urology (EAU).
Membre fundador del grup encarregat de les ‘Guías en cáncer de vejiga no músculo invasivo’, de la EAU.
Membre de la American Urological Association (AUA).
Membre de la Société International d’Urologie (SIU).

Demanar cita o segona opinió mèdica:

Pots contactar amb nosaltres emplenant el següent formulari i ens posarem en contacte tan aviat com sigui possible.

O truca’ns al +34 93 416 97 07 8h-20h de dilluns a dijous i 8h-18h divendres
O contacta'ns per e-mail a: barcelonacentreprivat@fundacio-puigvert.es